Thursday, June 2, 2011

Νοσταλγία



kui ma nyyd kreekas käisin, siis oli muidugi väga tore oma vanas toas olla ja märgata, kuidas mu vana hea voodi on ikka vana ja hea ja kuidas see ikoon, mis oli juba täiesti alguses seal, ehkki siis polnud mu tuba veel päris valmiski ehitatud, on samuti endiselt omal kohal, ja kuidas mu hea suur laud on olemas ja kuidas mu vaip oli mu saabumise puhuks jälle lahti rullitud ja albert köögiaknalt jälle korraks minu aknalauale tassitud. aga peale esimest vaimustust tuli välja, et ehkki see oli endiselt ka mu vana hea tuba, oli ta nyyd siiski rohkem kõle ja tyhi kylalistuba ajutiseks sealviibimiseks - kõik mu raamatud ja asjad ja kola oli puudu, mis toast päristoa teeksid ja nyyd mul on eriti hea meel, et vähemalt need pildid on olemas. arvuti ytleb, et nad on tehtud 22. september 2009 18:14-18:16. ilmselt ma olin evgenialt fotokat laenanud, et alice'it ja sõpru pildistada ja esimesed kangale trykitud lõputööpildid vedelevad ka kangale trykitult voodil.







2 comments:

Anni said...

Paistab, et sa kannad vaid tenniseid ja plätusid ning õige mitut paari korraga.

Aga tuba oli hubane!

karoliina said...

Tähelepanelikul vaatlusel võib seal märgata veel tervelt kahte sorti jalanõusid, mu 'pidukingad' on ju lausa esiplaanil.