Sunday, February 21, 2010

väike tervitus eestlastele, kes virisevad kylma ja lume käes ja ei oska seda hinnata, ega mõista, et kui lefteris ykspäev hõikas mulle võidukalt: "karoliina! kas nägid, reedel sadas lörtsi!" siis see ongi suur asi (kreeka keeles lörtsi otsetõlge on 'lumevesi' - kohe näha, kus seda rohkem hinnatakse), mh näidatakse siin telekast Kõige Suurema Kunsti pähe eesti jäätunud koskesid ja kõik ytleva ah ja oh, aga nojah, teile kõigile, kes te seda põrmugi ei hinda, pilt sellest, et yhtegi muret pole ilmas, mille märgiks kaks õde yhendavad käed yle joonia mere lainete

6 comments:

Ott said...

ah see ongi see käte ühendamise nali vä!

karoliina said...

mina ei tea yhtegi nalja.

Anni said...

Oi mina ka figureerin blogis!
Kellega ma Vaikses ookeanis käed küll ühendan...

Ott said...

See oli teil mingi nali, et Karoliina ja ema võtsid söögi laua ääres käest kinni ja siis olid nii ja naersid. Naljakas oli küll, aga ma ei saanud aru miks :)

valper said...

..aga nojah, teile kõigile, kes te seda põrmugi ei hinda...

siis see pilt pole mulle

või on terve plogi pere siseasi?

karoliina said...

siseasi jah, ma ei viitsi mittekreekaekspertidele asju täpsemalt seletada